• يکشنبه ١٢ آذر ١٤٠٢-١٧:٠٦
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٠٤٢
آقامیری در چهلمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران تأکید کرد:

بهره گیری از ظرفیت نخبگان محلی برای شناسایی و رفع مشکلات شهروندان

حجت الاسلام و المسلمین آقامیری، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در چهلمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات تهران بر لزوم بهره مندی از ظرفیت نخبگان محلی برای شناسایی و رفع مشکلات شهروندان تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد آقامیری گفت: در نشست های تخصصی از تجربیات نخبگان و معتمدین بهره مند می شویم و هم افزایی و درایت جمعی در شناسائی و حل معضلات و مشکلات محلات و اعلام درخواست های شهروندان تاثیرگذار است و ما را در رسیدگی و رفع مشکلات یاری می کند.
آقامیری افزود: برگزاری این جلسات و ارتباط هرچه بیشتر و قویتر با نخبگان و معتمدین محلات و استفاده از تجربیات و ظرفیت های مثبت این عزیزان می تواند به مدیریت شهری در حل مشکلات شهر و شهروندان و به ویژه پرداختن به مسائل عمرانی کمک کند. 
در ادامه این نشست درخواست های معتمدین محلات در خصوص موضوعات عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و خدمات شهری که در آخرین جلسه مشورتی این منطقه مطرح شده بود؛ بررسی و اقدامات انجام شده از سوی شهرداری منطقه پیگیری شد.
رضا شنگی، شهردار منطقه 20 ضمن بررسی مشکلات و مطالبات اهالی، حضور در محلات و مساجد را راهکار موثر در تحقق همدلی بین مردم و مدیریت شهری دانست و بر برنامه ریزی فعالیت‌های کیفی‌تر و طبق نیازسنجی در محلات برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان در حوزه های مختلف شهری تأکید کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: